Tuesday, September 6, 2011

tatoveringer motiv

et motiv ind i huden,

et motiv ind i huden,

har samme tatovering.

har samme tatovering.

lyst på tatovering.

lyst på tatovering.

Tatoveringer er jo ganske

Tatoveringer er jo ganske

Tatoveringer er jo ganske

Tatoveringer er jo ganske

Tatoveringer - Hvordan mon det

Tatoveringer - Hvordan mon det

Tatoveringer - Hvordan mon det

Tatoveringer - Hvordan mon det

min første tatovering.

min første tatovering.

sin hang til tatoveringer

sin hang til tatoveringer

Små tatoveringer

Små tatoveringer

Tatoveringer og piercinger,

Tatoveringer og piercinger,

Se stjernenes tatoveringer

Se stjernenes tatoveringer

Har du ikke råd til tatovering

Har du ikke råd til tatovering

figurative tatoveringer,

figurative tatoveringer,

Her er min tatovering - på

Her er min tatovering - på

tatovering

tatovering

Har 82 tatoveringer av Julia

Har 82 tatoveringer av Julia

Ed Hardy Drage tatovering

Ed Hardy Drage tatovering

Midlertidige tatoveringer til

Midlertidige tatoveringer til

Midlertidige tatoveringer for

Midlertidige tatoveringer for

Noen som har prøvd ut Oslo Ink? Ååh, jeg må bare si; jeg elsker gutter med tatoveringer! Det er HOT HOT HOT!! Det tenner meg maks assa, hehe.

Noen som har prøvd ut Oslo Ink? Ååh, jeg må bare si; jeg elsker gutter med tatoveringer! Det er HOT HOT HOT!! Det tenner meg maks assa, hehe.

No comments:

Post a Comment